11. listopadu 2015

Láska je vo vzduchu


Niekedy stačí k vytvoreniu pekného darčeka veľmi málo. Napríklad lepenka, 1-2 papiere, fotky, pánty a pár pečiatok. Vytvorila som z tohto materiálu dekoračný paravan. Je zložený zo štyroch častí spojených kovovými pántami. Už samotný papier Carpe diem má svoje čaro, nechcela som tento krásny vzor prekrývať médiami a farbami, preto som z neho urobila tému:) Láska sa dá vyjadriť mnohými spôsobmi a jedným z nich je aj ten papierový.




Papiere sú nalepené na lepenke obojstranne lepiacou páskou. Krásne a zábavné sestričky som vystrihla z fotiek a nalepila spolu s obláčikmi na papier. Moje obláčiky sú urobené pečiatkami a pigmentovou farbou, ale efektne by to vyzeralo aj ručne doodlované  a vystrihnuté.




 Šitie na okrajoch je falošné, teda tiež pečiatkované. Z rubnej strany sú nalepené otváracie pánty, na spojenie všetkých častí však môžeme použiť aj washi pásku. V miestach zlepenia sa to aj s páskou bude dať dobre ohnúť.






Hotovo! Jednoduché, bláznivé a vhodné aj ako darček pre blízkeho :)






Zdravím vás a teším sa zasa o týždeň!


5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀