26. ledna 2016

Kalendářové ohlédnutí

Jako již tradičně i letos jsem pro naší rodinu k Vánocům vyráběla kalendáře na rok 2016 s fotkami našich ratolestí. Kalendář pro našeho taťku jste si mohly prohlédnout v mém prosincovém článku ... Dnes vám představím kalendář, který jsem vytvářela pro mé rodiče a ještě tento víkend jsem v něm pár stránek dozdobovala :-)
 
 
 
Kalendář je na světle béžovém papíru a titulní stránku tvoří pouze veliká koláž z fotek a číslovka "2016". Na jednotlivé stránky jsem vždy použila nějaký podkladový papír, rozmístila fotky a pak již jen lehce zdobila.
 











 
Letos jsem si dala závazek, že s kalendářema začnu již v průběhu celého roku ... abych to pak nedoháněla na poslední chvíli ... Tak uvidím, jak se mi podaří tento závazek splnit :-)
 
Krásný den!
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Ty nejhezčí dárky, protože budou dělat radost celý rok :-) Super

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný, celý rok bude super pokoukáníčko! Už nyní ti fandím, abys závazek dodržela, ty to dáš ☺

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀