7. března 2016

Coastal Escape

Konec zimy je ideální čas na spřádání plánů na naši letní dovolenou. Zároveň si rádi připomeneme místa, kde jsme prožili krásné chvíle dovolených minulých. Naše rodina miluje asi nejvíce vodu...koupání, sjíždění řek, lodě a jachty a moře...
Již delší dobu mi čekaly na stole na zpracování fotografie z jedné výpravy, stále jsem nebyla rozhodnutá, jaké čtvrtky použít na album.V momentě, kdy jsem viděla kolekci Coastal Escape od KaiserCraft, bylo rozhodnuto: závan větru s vůní moře, křik mořských racků, písečné pláže...tak se novinková kolekce prezentuje. Přesně naplňuje moji představu jednoduchého, čistého vzpomínkového alba, kde hlavní slovo bude mít fotografie.



Vybrala jsem základové craft album s křídovými čtvrtkami uvnitř. Na vrchní stranu jsem zvolila k titulní fotografii, která je ve výřezu, čtvrtku Palms Coastal Escape, rozměřila jsem ji a polepila s ní desky alba.


Fotku do okénka jsem podlepila bílou čtvrtkou a nalepila ji na spodní stranu papírového sáčku, i ten je ozdoben i z druhé strany. Tímto sendvičem jsem začistila desky.



V sáčku jsou uschované lístky a účtenky.
Na dalších listech jsem volila pravé strany především obrazové, levé jsou pak věnovány nezbytným textům a poznámkám. Kolem fotografií jsem chtěla mít co nejvíce volného místa, a tak úplně nejvíc vzal za své na zdobení arch se samolepkami. Sem tam ještě nějaké výstřižky, washi páska, razítka z kolekce (momentálně už jsou pryč), čtvrtka Water a Underwater, Timova písmenka, provázek, ...













Zbývá mi ještě doplnit nějaké fotografie z průzkumu souostroví Kornati a koláže z plavby, tyto fotografie ale ještě čekají na papírové zpracování.
Čtvrtky z kolekce si budu muset ještě nějaké doplnit, jsou oboustranné, a takové si pořizuji vždy nejméně dvakrát :-)


A na co se těším dále? Další námořní kolekce opět od KaiserCraft, kterou jste už mohli vidět v náhledu jako skvělou výhru v nové challenge. Jak se vám líbí? Mně moc!


8 komentářů:

  1. Olinko, ten provázek! nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko, jedním slovem.....nádherné!!!! 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné!!!👍 Olinko, máš to krásně zmáknuté a když se člověk do toho víc zakouká, tak má dojem jakoby tam byl také. Super fotky...muselo to být skvělé.😊

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné...čisťounké! Až se mi zastesklo po létě! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Má to vážně nádhernou atmosféru a strašně se mi líbí provázek a to kormidýlko, to je boží ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Olinko to ke paráda! Uplne jsi mě vytrhla z té zimy!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀