22. března 2016

PL inspirace - 4. týden 2016

Krásný den!

Dnes můžete opět načerpat inspiraci z mého 4. týdne aktuálního roku. Týden mi opět vyšel na dvě strany (použila jsem kapsy designu A) a tentokrát jsem použila kartičky od Becky Higgins z kolekce Adventure. 



Po delší době jsem opět každou kartičky orámovala černou fixou - tak nějak mi ty kartičky pak připadají "úplnější". Celou dvoustranu jsem tentokrát ladila do takové lososovo-růžové barvy, která se mi k fotkám z tohoto týdne docela hodila. Vždycky, když si vybírám nové papíry nebo materiál, tak se růžové barvě snažím vyhýbat (přestože jí mám ráda ♥️), protože mi ke klukovi tak nějak nesedí, ale když se sejdou hezky sladěné fotky, tak se jí vůbec nebráním a naopak si to tvoření pak o to více užívám. 


Titulní kartička je ponechána tak, jak byla. Orámovala jsem ji, nalepila jsem číslo týdne glitrovými Thickerskami, datumovkou jsem natiskla datumy, do pravého horního rohu jsem natiskla lososovým inkoustem krucánky a nalepila jsem 2 samolepky kytiček a samolepku s praporky. A hotovo. 


Nesmí chybět ani kartička s týdenními událostmi. 


Já osobně miluji fotky v kapsách 3x4 a prokládám je fill-in kartičkama. Tady Marťa baští fazolky :)


Někdy i upozornění z Facebooku můžete využít pro své PL - tady mi "přítel" Facebook sděloval, že jsem se na něj registrovala před 7 lety ;)



Zde jsem vytvořila koláž z fotek z Tuscany Taste, kde jsme hodovaly s Janičkou Bennett a Alonkou Desigual ;)


A pojďme se podívat na pravou stranu. 


Celá pravá strana je z chalupy, kde jsme trávili víkend tohoto týdne. A zme byl ten víkend plný zážitků ...


Nejdříve k nám přišel kominík ....



.... pak si Marťa dlouhé hodiny vybarvoval a maloval ....



.... a nakonec jsme byli v lese nakrmit zvířátka obilím, jablíčkama a usušeným pečivem. 


Tak to byl náš 4. týden roku 2016.

A jak stíháte zpracovávat svůj rok 2016 vy??












3 komentáře:

  1. nestíhám :) ale mám dvě věci: moc bych chtěla vědět, co jsi namluvila panu kominíkovi, když jsi ho fotila .. a za 2., tuscany se musí zopakovat, úplně se mi sběhly sliny!

    OdpovědětVymazat
  2. Ako už tradične, úžasné a dokonale ladené stránky! ;-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀