3. června 2016

4.kolo Puntíková klání

To to letí, to to letí. Začínáme čtvrtý měsíc s diářovou výzvou a já mám neskutečnou radost, kolik se Vás i přes to krásné počasí drží. První pátek v měsíci znamená jediné a to nové zadání :-). Původně to mělo být něco jiného, ale nakonec se mi to rozleželo a je tu dnes taková trochu "przněná". Co a jak se bude prznit? Pojďte mrknout :-)


V červnu si spolu vyrobíme malou kovovou ozdůbku, která bude mít i praktický efekt. Tedy, nemusí být celá kovová, ale základ bude určitě. Tématem totiž bude "zprzni kancelářskou sponku". Vyrobte si svou vlastní a jedinečnou záložku/ozdobu do diáře z kancelářské sponky.

Já ať vyrábím Puntíkovi jaké chci, nejoblíbenější jsou stejně ty z washi-pásek a stuh. A jakmile jde o ty metalické washi pásky, tak ty sluší diáři asi nejvíc.


Není třeba se ale držet této klasiky, můžete si sponku ozdobit jak jen budete chtít a vytvořit si v diáři záložku, upomínku nebo jen prostou ozdobu. K většině postačí jen lepidlo a ani netřeba extra šikovnosti :-) Nebojte!


pár tipů pro inspiraci :-) Epoxidové ozdoby stačí přilepit dobrým lepidlem. Mně se osvědčilo glossy accent, drží jako skála.

Se stužkou se můžeš vyřádit. Vem několik odstínů od jedné barvy, dej dohromady s bílou a nemůžeš šlápnout vedle.


Tvořivější z Vás si můžou vyhrát a sponečky trochy vymazlit. Tyhle kotylionky vypadají báječně a knoflík je třešnička na závěr...


Proč motat jen washi pásky nebo stuhy? Zbyl ti doma kus záclony? :-D Využij cokoli, jakkoli, v jakékoli barvě!


Fantazii se rozhodně meze nekladou a já jsem moc zvědavá, co ukážete tentokrát :-)


Tyhle vlněné vypadají parádně. Já si udělala do Puntíka dvě růžové a zatím na mě čekají v šuplíku, rozhodně je ale někam šoupnu.


Je tu někdo bambulák? I tak se dá sponka ozdobit, pokud se ti taková bude hodit...


Natalííí, úplně to vidím ve zlatíkovi :-D.


A co náš diářový makronek? Co, Kačí? Donuty vypadají dobře, ale co teprve...


tohle! :-D


Vyrob cokoli, vyfoť a pošli. Jednoduché a každý si upraví dle své chuti.


A že záložku nepotřebuješ? Kdo říká, že vyrábíme záložky? :-) Vem sponku a využij jak je libo, jakkoli si ji dotvoř, vše se počítá!


Tak co vy na to? Na první pohled už určitě víte, jestli do toho půjdete nebo ne :-D. No pojďteeee, já už se moc těším na nálož Vašich příspěvků a fotek. Pojďme udělat zase hromadu inspirace jedna pro druhou.

Podmínky:


Pošli fotku svého diáře kde bude alespoň jedna zprzněná kancelářská sponka :-)

Fotografie smí být jen jedna!
Stránka v diáři musí být vytvořena pro tuto výzvu, nesmí být dříve nikdy prezentována.
Fotografii zasílejte na michala@scrap-art.cz
Zařazeny budou všechny příspěvky odeslané do 29.6.2016 

Hodnotit budeme i samotnou fotografii, tak si dej záležet a vyfoť mazlíka lichotivě :-) Výherce bude vyhlášen poslední pátek v měsíci.

Jedna z Vás (rozhodne los) získá slevový poukaz v hodnotě 300Kč na nákup na e-shopu ScrapArt.cz
Jedna z Vás (cena Design teamu) získá slevový poukaz v hodnotě 150Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz

A nezapomeň!

Protože Puntíkovo volání (HECNI SE!) je pravidelná, celoroční výzva, mám pro Vás ještě něco navíc! 

Ta (ten) z Vás, která (který) se zúčastní největšího počtu kol (v případě remízy rozhodne los), získá slevový poukaz v hodnotě 1500Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz. Co to znamená? Třeba nový diář, libovolné doplňky k Vašemu mazlíkovi? To je to skvělé, bude jen na Vás do čeho je vložíte a vybavíte se na diářování na rok 2017!



A já už se těším na Vaše příspěvky. Tak hurá na to. Vezmi foťák, diář a HECNI SE.

6 komentářů:

  1. skvělé téma, už se těším na svorkovou přehlídku 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je zase něco...výzva jako hrom 👍 Už se moc těším, to bude něco 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ozdoby z kancelářských sponek jsou prostě bájo!! Super ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díííky, jsem ráda, že se zadání líbí a těším se všechny příspěvky. Zatím to vypadá, že účast bude příjemná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda panáčci u sponek jsou super ....

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀