21. července 2016

Hrajeme si s ruličkami.

Dnes přicházím s inspirací z trochu jiného šálku. Jedná se o veselé tvoření z ruliček od toaletního papíru. Mistrem v tomto oboru je francouzský umělec Junior Fritz Jacquet, který z ruliček od toaletního papíru ručně vytvaroval 40 různých obličejů. Poté je nabarvil a celou sérii pojmenoval Masky.
 


Já jsem zatím zkoušela tvarovat obličeje ze 2 kusů ruliček a moc se mi to nedařilo. Zjistila jsem, že je potřeba ruličku při tvarování nenamáčet ani nevlhčit, protože se pak trhá a lehčímu tvarování to nepomůže. Takže vlastní obličeje zatím publikovat nebudu. Dál ale zkouším a přiznávám, že je to pro mě zábavné. Jakmile získám další ruličku, s velkou radostí ji zase budu "deformovat". 

Přeji spoustu zábavy při hraní si s ruličkami ;)



4 komentáře:

  1. Parádní! :-D To schválně zkusíme

    OdpovědětVymazat
  2. To je pecka .... jen to umět a vytvaruji si celou rodinu ....

    OdpovědětVymazat
  3. krása,to abych zkusila manžela i sebe...? Musí nebo nemusí se navlhčit ? Díky.M

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀