8. srpna 2016

O vodě, o trávě, o lese, ...

Dnes jen o vodě...je tu další vydání obrázkové kolibří edice.
A protože je o vodě, použila jsem také převážně akvarelovou techniku...akvarelové barvy, akvarelové pastelky, akvarelové fixky...




Na začátku byl přede mnou opět silný balící papír, který jsem přetřela gessem pro zpevnění. Sem tam jsem zaprášila práškem PearlEx (Spring Green), přestříkla vodou z minirozprašovače a zapustila modré odstíny akvarelové barvy.



Někde jsem barvu zapouštěla do vlhkého podkladu, někde jsem rozmývala skvrny. Na řadě míst se začal rýsovat příběh vody...



Po fázi sušení jsem si rozměřila papír (návod v minulém příspěvku), naskládala a slepila harmoniku. A mohla jsem začít s dalším zdobením jednotlivých stránek. Dobře se k tomu hodily šablony, přes které jsem zatírala distress inky.


Místy přišla ke slovu koláž (zde jsem využila čtvrtky z kolekce Coastal Escape, Nautical), tisk a také tahy akvarelovými pastelkami a fixkami.


Ze zbytku papíru jsem potáhla desky a vlepila naskládané listy. Prostoru na zdobení moc nebylo, ale přece jen...známka, text přes šablonu, vlastnoručně vyrobený provázkový knoflík s tiskem,...


Jednotlivými dvoulisty vás opět trochu zahltím :-)











U minulé knížky o zahradě jsem nepočítala s první a poslední delší stránkou...co myslíte, ač jsem si říkala, že si na to musím dát pozor, opět jsem udělala stejnou chybu. Místy jsem tedy přidávala další proužky, došlo na ně i na místech, kde to nebylo třeba...Tak snad příště, do třetice už bez chyby :-)






5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀