7. září 2016

Netradičná mini knižka z tradičných kariet...

Prajem všetkým čitateľom príjemnú stredu!
Pri prehľadávaní košíkov a krabíc s materiálom na tvorenie často objavím zabudnuté kúsky. Tak tomu bolo aj prednedávnom, keď som náhodne natrafila na už nie kompletný balíček kariet. Zopár  som ich použila dávnejšie  pri výrobe minialbumu a potom sa na zvyšné karty zabudlo. Nápad ako ich využiť prišiel okamžite a vznikla z nich táto mini knižočka, akási osobná zbierka...

 
V podstate by sme hracie karty mohli prirovnať k ATC (6,4 x 8,9 cm), no sú ešte o kúsok menšie (5,9 x 8,9 cm). Karty bolo potrebné natrieť vrstvou gessa, v každom ľavom hornom rohu som sa snažila vždy ponechať číslo so znakom viditeľné. Pri každej karte som volila iný podklad, volila som rozdielne témy a myšlienky. Jediným, náhodne sa opakujúcim prvkom je razítko Stamp - Horologe, ktoré symbolizuje čas, priestor, tok, pohyb, priebeh, plynutie, svetlo, tmu, počet...



Hotové kartičky som hore uprostred predierovala a spevnila priesvitným krúžkom...



Na prednú aj zadnú stranu knižočky som upevnila ozdobný nit, karty sú spojené kovovým kruhom...







Prajem pohodové, ničím a nikým nerušené tvorenie ;-)


 Použité produkty zo ScrapArt.cz:






4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀