8. září 2016

Novinový papír došel, pomooooc!

Přeji všem krásný čtvrtek,
dnes přicházím s inspirací tak trochu z donucení. Nikdo nade mnou nestojí a neříká mi, co musím nebo nesmím udělat, to jistě ne. Ale při svém tvoření velmi ráda používám kousky novinového papíru.... Jenže před pár dny jsem odnesla všechny letáky a vytříděný papír do kontejneru a nenechala jsem si ani kousek na tvoření, do schránky nám zatím žádný novinový leták nebyl vhozen a staré knihy devastovat momentálně nechci, takže jsem si "musela" vytvořit vlastní.
A obohatila jsem ho razítky s uměním. Gustav Klimt patří mezi mé nejoblíbenější, dokonce mám i v obýváku jeho obraz Polibek (tisk na plátně vyrobený na zakázku, žádný originál bohužel prozatím nevlastním ;) ). A s použitím tohoto "uměleckého" materiálu jsem tvořila přáníčka v mých oblíbených barvách - krémové, hnědé a modré v kombinaci se zlatou.
Při vytváření "novinového papíru" budete potřebovat jakákoli textová razítka (nejlepší jsou celé textové bloky), použila jsem jako podklad klasický kancelářský papír gramáž 80 a Distress Ink razítkovací podušky. Textové razítko vždy nejprve jednou otisknu na libovolný "pracovní" papír, aby barva nebyla tak výrazná a pak teprve otisknu načisto. Razítko, které otiskuji přes text, natisknu rovnou, aby bylo výraznější. A pak si nasadím na prst houbičku a krouživými pohyby vybarvuji orazítkovaný papír dohněda. Po vybarvení motiv otrhávám.
Všechny otisky jsem nalepila na akvarelový papír a hrála jsem si s pozadím. Postupně jsem nanášela transparentní i bílou texturovací pastu, barvila jsem akvarelovými barvami, razítkovala, části jsem zlatila za pomocí techniky horkého embossu, dobarvovala jsem akrylovými barvami, šplíchala kapičky barev i obkreslovala gelovými fixy...

 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
Art Basics Finnabair (Heavy Gesso White, Heavy Gesso Black)
akvarelové barvy Prima Marketing

3 komentáře:

  1. Také mám Klimta moc ráda...pěkně jsi ta razítka zakomponovala a líbí se mi střídmá barevnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné použití Klimta a kombinace barev je přesně podle mého gusta 😍. Super ,,novinový papír" a myslím si, že rozhodně lepší než pravý 👍(ten bych se bála používat 😏).

    OdpovědětVymazat
  3. Razítko je skvelé, krásne kúsky si vytvorila ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀