15. září 2016

Svatební sezóna.

V září se to svatbami jen hemží a já jsem to poznala nejen ve svém okolí, ale také v obchůdku, kde mi pomalu ale jistě ubývají svatební blahopřání. A když jsem viděla nádhernou sadu papírů Betsy´s Couture od KaiserCraftu naživo, bylo mi jasné, že z nich okamžitě musím vytvořit netradiční svatební přání. Designy papírů mají historizující vzory, některé jsou částečně lakované, opravdový skvost pro každou scrapbookařku. A poslední 4 strany obsahují tradičně výseky. K papírům jsem přiřadila vintage fotografie, celkově jsou přání tedy tmavší, žádná bílá nebo jen krémová. Myslím ale, že to vůbec nevadí.
Začala jsem podélným přáním. Tento vzorovyný papír mě uchvátil asi nejvíc. Vyvolává ve mně pocity, jako bych procházela komnatami zámku ;) Svislý pás pruhovaného papíru jsem zvolila kvůli doplnění vzorovaného papíru, má ale i "spojovací" funkci. Základ přání má délku 21 cm a šířka papírů je "pouze" 6", tzn. 16,5 cm... Toto přání mi z celé kolekce dalo určitě nejvíc zabrat, protože jsem opět ručně obšívala, nejen po okrajích, ale také vertikální spoje papírů. Pro ulehčení práce jsem aspoň střed, který bude překryt fotografií nešila. Hodně jsem si hrála s vrstvením, použila jsem papírovou krajku, vellum papír, květinky, chipboardy, papírové výseky, skelet listu, peří, flitry i půlperličky. A samozřejmě nesmí chybět vintage fotografie.

Další přání vzniklo využitím zbytkového odstřižku stejného vzorovaného papíru. Doplnila jsem ho krémovými papíry, motýlkový je ze sady Santoro Mirabelle. Zdobení je mírné, opět květinky, výsek a peříčko. Navíc jsem použila krajku a chipboardový knoflík s provázkem twin duo. Text na vlajce je vytvořen technikou horkého embossu.
U třetího přání jsem se rozhodla nechat vyniknout téměř výhradně kráse vzorovaných papírů, doplnila jsem zase jen krajkou, peříčkem a chipboardovým knoflíkem
Poslední přání je hodně zdobené, neodpustila jsem si nalepení bílých enamelek, nesměla chybět spousta papírových květin, ale ani umělý kamínek ve tvaru srdce.

A jak je to se svatbami ve vašem okolí? ...také sledujete "invazi" nevěst a ženichů? :)
 
Přeji všem krásný čtvrtek.
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Santoro Mirabelle

6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀