17. října 2016

Vánoční malůvky

Uf, stáhla jsem fotky, upravila je pro dnešní příspěvek a úplně jsem se lekla...je jich nějak moc. A ve výsledku jsem byla na pochybách: samotný proces tvoření jsem si po chvilkách užívala, ale výsledek...nějak to není ono, trochu zašmudlané, barevně hýřivé a přitom jsem měla představu jednoduchých akvarelových obrázků. Tak se na to pojďme podívat:





Ne vždy věci vyjdou podle představy a já často tvořím bez představy :-)))


Věděla jsem, že musím pokračovat ve vánoční manufaktuře. Volba padla na pokračování zvířátkových motivů, po chvilkách jsem tiskla(a to se obrázek skládá i z pěti šesti částí), vystřihovala a vybarvovala.


Další chvilky patřily řezání papírů a skládání základů na přáníčka(dříve jsem rýhovala střed na řezačce, ale v létě jsem si ze ScrapArtu objednala malou rýhovačku a s ní to jde razdva).


 A konečně přišla řada na kreativitu. Akvarelové malůvky. Koupila jsem si totiž nový štetec číslo 0. Už v průběhu prvních tahů jsem si rvala vlasy. Ač se štěteček tvářil jako kvalitní pomůcka, po pár tazích začal pouštět chloupky, až jsem si myslela, že z nuly bude jen násada.



Pokorně jsem se vrátila ke starému štětci a pokračovala už v klidu.


Větvičky nenaplňovaly moji představu, pořád mi tam něco chybělo(hm...víc barev do podkladu :-) by to chtělo). Zkusila jsem tedy kombinovat sypké barvy (viz minulý příspěvek). Tentokrát žádné nahodilosti, ale pěkně držet tvar.




Tam, kde bylo víc vody, odsála jsem ji dalším přiloženým papírem...vznikl souměrný otisk, který jsem mohla ještě použít pro další práci.


Zde to bylo dost barevné a tak stačilo jen plné razítko(Memory Box):


Stejné razítko jsem použila i na podklad z minula:


Tak a zpět k malůvkám. Věnečky jsem doplnila o Woodsy Stack(Stampendous).



Rozhodla jsem se, že si dám tu práci a pro příště si vytvořím i masky a budu tisknout rovnou k podkladové malbě.
 Dnes ale na závěr hotová kolážová série:









Ve výsledku mám pocit školní družiny, ne vždy jde vše podle plánu. Alespoň vidíte tvořivý proces. Na stole mi leží další vánoční razítka a myslím, že i příště, do třetice, to bude nášup :-)


8 komentářů:

  1. Sú to vskutku skvelé, netuctové a originálne kúsky! Krása. Môj favorit - hneď prvá pohľadnica s červeným srnčekom/srnkou ❤

    OdpovědětVymazat
  2. skolni druzina?! Olinko, skvosty to jsou! umelecke dilo, fakt bajecne!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéžiš, to je nádherné!!! 😍 Olinko, originální, jedinečné....👏 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata, díky...ale stejně to budu muset vypilovat, abych byla spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. krásne...netradičné...neviem sa vynadívať ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀