30. listopadu 2016

Hravé doodlenie...

Prajem príjemný, posledný novembrový deň!

Od vianočného tvorenia odbehneme na chvíľu k relaxu zvanému "Doodling". Predčasom sa mi naskytla možnosť vyskúšať si doodlenie po prvý krát a to vo forme art journalu...


Nakoľko to bolo zaujímavé a nevšedné, rozhodla som sa zadoodliť si aj na mojom obľúbenom mini formáte 6,4 x 8,9 cm ;-)
Čiernou fixou som neplánovane, tak ako to práve daný moment privial (hoci daný moment privial jednotnú schému na všetkých kúskoch, no predsa s odchýlkami), kreslila vlnovky, zákruty, čiarky, pásiky, kolieska, bodky...



Biele pozadie som vyplnila pomocou vodného štetca a Distress Paint (zelené odtiene)...



Vzniknutý "natur look" som doplnila o jemný odtlačok textového razítka a obrázky s motívmi prírody...




Prajem relax a zábavu pri Vašich tvorivých chvíľkach ;-)

❤❤❤

 Použité produkty zo ScrapArt.cz:


7 komentářů:

  1. Majko, úžasné ,,doodlování"...miluji kombinaci modré a zelené....KRÁSNÉ!!! ❤👏

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle a věřím, že po takovém výkonu musíš být naprosto udoodlená a maximálně zrelaxovaná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wooooooooooooooooooooow! Kam se hrabe me malovani jak deti na zakladni skole! Bozske!

    OdpovědětVymazat
  4. Prima kombinace, doodling a koláž je opradu efektní!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀