16. prosince 2016

Dohecnuly jsme se do finále

Naše milé diářové. Moc vám všem dnes děkuji a za celý tým můžu říct, že jsme nadšené, kolik se vás celý rok pralo s každou výzvou, s každým kolem a kolik jste do toho daly. Já jsem moc ráda, že vás to celý rok bavilo, alespoň to tak vypadá :-), ale ještě větší radost mám z toho, že jste do kol šly i přesto, že pro vás byl úkol novinkou a opravdovou výzvou, do které se vám kolikrát nechtělo a v závěru jste byly samy nadšené :-). Děkuju a pojďte se mrknout, kdo nám vyhrál poslední kolo a kdo to vyhrál za celý rok :-). Končíme, dámy moje milé.



Poslední kolo, to byla tak trochu volná jízda. Maličký úkol v ní sice byl, ale bylo jen a jen na vás, jak fotku do diáře zakomponujete a s jakou další výzvou ji propojíte :-). Mohly jste si tak dohnat body do celoroční soutěže a nahnat tak ztracenou čárku v docházce :-). Sešlo se mi před Vánocemi krásných sedm kousků, tak honem k nim.


1. Zuzka



Zuzka připsala: Ahoj, posílám fotku do posledního kola "Hecni se" a pořád tak nějak doufám, že je to poslední kolo jen pro letošek, ale příští rok by mohla výzva pokračovat ;)
Fotky do diáře... Super nápad... Ale my s diářem velikosti personal si nemůžeme moc vyskakovat.. :D Takže jsem už podruhé sáhla po náhradním řešení a použila A5 stránky :) Vybrala jsem si minulý týden, kdy jsem měla narozky :D Mmch, že neuhodneš, jaký jsem měla dort? Jasně že Gorjuss!!!! :D Takže volba fotek byla jasná - dortík (snad se mi povedl ;) ) a nejlepší dárky (jako megamilovnice příběhů HP jsem prostě nadšená :D ) Samozřejmě jsem nemohla odolat a spojila "fotkobraní" a "doodlajda" :) Děkuji za tuhle super výzvu. Vyzkoušela jsem si věci, které by mě normálně třeba ani nenapadly. Obzvlášť "doodlajda" mě bavila a používám jednoduché náčrtky a ozdobné nápisy pořád :)

Ahoj Zuzi, moc děkuju za krásnou fotku diáře a k dortu a narozkám? Především dodatečně jen všechno nejkrásnější. Dort jsi dělala sama? No pááááni, ten se podle fotky povedl moc. Mám radost, že jsi tu s námi pravidelně diářovala a díky za každý příspěvek, který byl jak jinak než Gorjuss :-). Moc se mi líbí doodling, takže jen v něm směle dál, jde ti to krásně.



2. Kačka H. 


Zdravím, zasílám poslední fotku do soutěže. Bylo to moc fajn a děkuji Vám za uspořádání takovéhle soutěže :) Za celou dobu soutěže jsem vystřídala 8 diářů a celé tohle tvoření byla pro mne taková cesta za nejlepším diářem a myslím si, že se už pomalu blížím k nalezení toho vyvoleného. 
Fotky si do diáře nelepím, ale často si nějakou vytisknu a jen tak si ji tam sponkou připnu. Můžu ji totiž potom posouvat s tím, jak jde čas, a když přijde čas na výměnu fotky, tu použitou přidám na nástěnku do koláže, takže nezůstane nevyužitá.

Ahojky Kačí, :-) tak krááásně vánoční fotku jsi pro nás nadekorovala. Krásné to máš a na mě dýchla Vánoce hned na začátku adventu, kdy jsi ji poslala. Fotky na nástěnku do koláže - to vůbec nezní špatně. Též mám dost fotek, které si leží na stole ladem a dát jim nějakou formu by nebylo vůbec zlé :-). Diky za nápad. A 8 diářů? Nooo, tak to jsem teda konzervativní, koukám :-). Přeju, ať brzy najdeš toho pravého :-D. 



3. Míša P.



Ahoj Míši, posílám svůj poslední příspěvek do soutěže:) Zúčastnila jsem se se svým carpošem všech kol. Chyběla jsem pouze u jednoho, neboť jsem byla na dovolené. Proto zasílám kombinaci dvou výzev -  fotka + kapsa:) Do kapsy dávám lepíky, které pak používám v tom oddílu. Rozdělovače jsem si dělala sama. Fotky používám v diáři hodně, ale kapsu jsem dělala prvně:)
Moc děkuji za tuto výzvu, bylo to fajn. Hlavní přínos byl pro mě v tom, že jsem objevila doodling, který teď hojně využívám. Příští rok už plně najíždím na bullet journal, který mě od září nesmírně chytil a carpoš už mi zůstane jako tzv. memory planner pro můj Project life. Přeji tobě i všem "plannerkám" krásné Vánoce.

Miši děkuju za každou účast ve všech kolech, kde jsme měli možnost tvého carpoše omrknout. Další dík je za krásně adventní fotku diáře. Nechat carpoš na poznámky k Project Life, je myslím super nápad. Bulet obdivuju u každého, kdo si ho dokáže vymazlit, takže držím palce ať se krásné buletuje v dalším roce a třeba se mi někdy nějakým kouskem pochlub, budu moc ráda :-). 



 4. Pavla Jezule


Milá Míšo, na poslední chvíli posílám příspěvek do posledního kola. Pletená duhová výbava na letošní zimu a nová kabelka si prostě zasloužily foto v kapsičce. A celou tu krásu vhodně doplnil citát, který na mě jednoho rána vybafl na fejsu. Děkuji za celoroční výzvy, bylo to báječné ;)

Ahoj Pavli, ja chci taky takovou duhovou výbavu! Holky, vy snad umíte všechno :-D. Kapsička je báječná a citát se ti dokonale hodí k jejímu obsahu :-). Přejeme krásnou zimu, ještě hezčí svátky a hlavně skvělý výběr diáře pro další rok.



5. Katka K.



Ahoj Míšo, konečně jsem se odhodlala poslat svůj úplně první příspěvek do soutěže.  Vím, pozdě, ale přece :-) Svůj diář Color Crush používám trochu jako deník, takže do něj kolážuji a lepím většinou jen malé fotky, aby se mi vešel i text. Tady je tedy malá ukázka z léta...
Velký pozdrav posílá Katka K. :-)

Milá Káti, to je super prostě. Dnes poslední kolo a ty neváháš a zapojíš se prvně :-D. To prostě nemá chybu a já moc děkuju, že tu s námi dnes jsi. Diář máš parádní a obsah? Taky jsem pisálek a tuhle razítkovou abecedu doslova miluju :-D. Sice jsi se zapojila poprvé, ale je vidět, že jsi už diářový profík, stejně jako ostatní. No mě by zajímalo, co jste si vybraly za diáře na další rok. Jestli někdo tyhle krasavce zrecykluje a dá jim jen jinou náplň nebo vybíráte nové :-).



6. Ivana


Ahoj Míšo a celý týme, tak poslední kolo a s fotkou... jelikož jsem posílala minule fotky v mých kapsách, vymýšlela jsem něco jiného a nového... tak jsem si udělala záložku do nového diáře, který mi donese Ježíšek.. Ježíšek je tak moc hodný, že mám celou dobu přístup k diáři, abych mohla datovat a chystat si ho na nový rok, jen mě u toho nesmí vidět děti, což je občas velký problém ;)
 Jinak moc děkuji za všechny kola HECNI SE, u mě každopádně splnily účel, abych zkoušela něco nového. Přeji krásný předvánoční čas vám všem,

Ivanko děkuju za krásnou inspiraci na záložku, je vážně báječná. A že tenhle hodný Ježíšek nechodí i u nás teda :-D. To až ho potkáš, tak mu koukej vzkázat, že pro všechny mají platit pravidla stejná a já ho chci taky :-D. Vybrala jsi krásně. A tajnůstky před dětmi, no jooo to já mám ještě maličké, ale asi nám to brzy taky začne.



7. Barča


Ahojky, tak na poslední chvíli, jedna taková vánoční. Barča

Ahoj Baru, na poslední chvíli, ale přece :-). Moc gratuluju ke splnění termínu a vítám tady i tvou Gorjussku, která nemá chybu. Fotečky si dala krásné a ta doodlajda okolo je pecková



 To bylo, že? Znovu díky a nebudu to zdržovat a zbytečně natahovat, protože je mi jasné, že už se těšíte, kdo si odnese dnes nějakou tu hezkou výhru a bude si moct pod stromeček přát lepítko, krášlítka, nálepky, prostě cokoli bude chtít :-). Je vás sedm a my tu máme výherce hned tři. To je, že? :-)


Nej kapsářku 7. kola a hlavní cenu poukaz v hodnotě 300Kč na nákup na ScrapArt.cz vyhrává


Míša P.

a protože té krásny je opět tolik, je tu zase i cena speciální. Design team vybral vítěze poukazu 150Kč na nákup v e-shopu ScrapArt.cz

Cenu DT získává:


Katka K. a její poprvé


Aaaaaaa pozor, celoročním vítězem výzvy HECNI SE se stává a poukaz na 1500Kč získává:


Ivana Balajová



Gratulujeme všem, děkujeme též a budeme se snažit být inspirací i v roce dalším
Krásné svátky.


3 komentáře:

  1. Jeeee,dekuji moc,moc me to potesilo🙂Hezke Vanoce vsem🎄🎁🎅☃️

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju, mám obrovskou radost :-)Poukázku určitě využiji, protože materiálu na tvoření není nikdy dost...Od Ježíška už mám objednaný další Color Crush, když mají tolik krásných barev, nemůže to zůstat jen u jednoho a pro ten starší určitě najdu jiné uplatnění.Přeji všem pohodové a krásné svátky a v příštím roce se budu těšit na nové výzvy. Katka K.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀