1. prosince 2016

Ona je Anděl.

Na dnešní příspěvek jsem chtěla nachystat další vánoční přání. Aby bylo netradiční, jiné než bývá zvykem a aby na první pohled nebyly Vánoce patrné. Barvy jsem ladila do hnědé, tak trochu vintage a doplnila jsem modrou barvou. Tuto kombinaci mám totiž velmi ráda. A opět jsem použila motiv křídel (mimo jiné), protože jsem poslední dny v "andělském rozpoložení", hlavu mám jak se říká v oblacích ;).
Začala jsem vytvořením jemné struktury andělských křídel (nanesla jsem pastu přes šablonu na akvarelový papír a zbytek strukturovací pasty ze špachtle jsem otřela nepravidelně okolo). Křídla jsem úmyslně neumístila na střed.
Nanesla jsem houbičkami barvy - distressky a rozprašovačem pokropila. Tím se smyla barva z křídel a z míst s nanesenou pastou a kapky vody stékáním vytvořily zajímavý vzor.
Pak jsem razítkovala, nalepila kousky washi pásky a krajku a okraje papíru jsem ručně obšila. Na podklad jsem zvolila papír s jemnými modrými proužky (ze sady KaiserCraft  - Blae and Ivy). Po nalepení na čtvercový základ mi na přání pořád ještě něco chybělo.... Nakonec jsem dolepila doprostřed křídel "dámu" (je vystřižena ze scrapbookové čtvrtky KaiserCraft - Betsy´s Couture) a doplnila jsem zlaté samolepky, drobné hvězdičky a obrys cesmíny.

Na druhém přání jsem křídla zvýraznila několikerým obkreslením voděodolným tenkým fixem. Postupovala jsem stejně jako u prvního přání, razítkovala jsem silikonovým razítkem se sněhovými vločkami. Přes šablonu jsem natřela zlatou akrylovou barvu. Dozdobila jsem enamelkami.
 

 Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
šablona Angel Wings
šablona Christmas od Tima Holtze
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft Blae and Ivy
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft Betsy´s Couture
washi páska se zlatými pruhy
washi páska s ornamentem 
enamelky (sada Black and White)
silikonová razítka Joy Borders

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀