7. prosince 2016

Takmer "čisté" vianočné tvorenie...

Prajem krásnu, decembrovú  stredu!
Vianoce sa blížia, naša tvorivá fáza sa stupňuje a snažíme sa toho stihnúť čo najviac.
Mne sa tentokrát "podarilo" vybočiť z normálu, teda v mojom prípade odbočenie od mixed media o 360 stupňov a pokus o simple clean...
Simple clean s trochou retra a keďže mne sa vždy zdá toho málo, tak popravde klasický simple clean z toho nevznikol...


Zvolila som čierno-bielu kombináciu. Na biely cardstock som razítkovala čiernou poduškou vločky...

 
Z hodvábneho vianočného papiera som vystrihla stromčeky, ktoré som podlepila výkresom a pomocou 3D lepiacich štvorčekov som ich umiestnila na plochu. Takéto stromčeky je možné si vystrihnúť z výkresu vopred a oblepiť napr. washi páskami...
 

 Tretí stromček som ledabolo omotala drôtikom čiernej farby a myslím, že týmto počinom som po prvý krát narušila pôvodne plánovaný štýl, hoci už to razítkovanie vločiek hneď v úvode je diskutabilné ;-)...
 
 
Stromčeky som zdobila trblietavými hviezdičkami a kamienkami...
 
 
Prikreslila som im čiernou fixou kmene a celý základ som ešte voľne orámovala, taktiež obľúbený prvok "nečistého charakteru"...
 

 Dekorovaný cardstock som opäť za pomoci 3D lepiacich štvorcekov nalepila na
pohľadnicový základ, obdobne aj v spodnej časti nápis...
 

 
 Vyskúšala som aj variantu na červenom podklade, s červeným drôtikom a červenými kamienkami...
 

 
Tým istým postupom vznikol aj ATC set, s ohľadom na formát 6,4 x 8,9 cm len s dvoma stromčekmi...


Takže nečistý retro-simple clean s mixed media podmazom ;-)

 


 
 Prajem relax a zábavu pri Vašich tvorivých chvíľkach a skúšaní pre Vás nových, neprebádaných možností a kombinácií;-)

❤❤❤
 Použité produkty zo ScrapArt.cz:




6 komentářů:

  1. Nádherná přání!!!😍 Kombinace barev na toto období je věru neobvyklá, ale výsledek je naprosto úžasný.♥👍 Jsem ráda, že nejsem jediná, která má ráda nestandardní a vybočující. Majko super!😊 👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani! Najmä ak je potrebných veľa vianočných pozdravov, tak je to jedna z variant, ktorá je aj časovo prijateľná a núkajú sa samozrejme rôzne farebné kombinácie... ❤

      Vymazat
  2. Parádní!teď lituji,že už mám svoje barevné hotové.moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. Supeeer černobílé Vánoce, Maji. Ta kombinace by mě nenapadla :) a vypadá skvěle, tak trochu "nordic" styl.

    OdpovědětVymazat
  4. Skutečně moc pěkné, jednoduché, parádní ....

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀