15. prosince 2016

Vánoční posledňáci...

Tentokrát jsem opět využila zbytky papírů a koukněte jak. Na pravděpodobně letošní poslední mnou vytvořená Vánoční přání (posledňáky) jsem použila andílky, vytvořené při hraní si s koláží. Lepila jsem dohromady kousky papírů, ustřižené části razítek a kapku jsem toho dokreslila vlastní rukou.
Nejlepší je začít vytvořením obrovského nepořádku. Vytáhneme z úkrytů a skrýší všechna nakoupená razítka, nejvhodnější jsou razítka postav a bytostí, která mají obličej, křídla, klobouky, šaty, ... Stejnětak zahrabošíme v scrapbookových čtvrtkách ;) Pak razítkujeme na zbytkové papíry části razítek, vystřihujeme a různě skládáme k sobě, až nám vznikne "použitelná" bytost. K té přilepíme vystřižená křídla a dokompletujeme tak anděla. Skládání a vytváření vlastních postav bude určitě bavit vás i děti, tak se nebojte je do tvoření zapojit.
Hotovými andílky jsem ozdobila přáníčka, perfektně se ale hodí také na visačky.

Vánoční podkladové papíry jsem použila ze sady Reflections Christmas, ženské hlavy jsem vystřihla ze čtvrtky v sadě KaiserCraft Betsy´s Couture, vrstvila jsem vánoční výseky, zdobila filcovou vločkou přichycenou pomocí svorky BoBunny.
 
 Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové čtvrtky Reflections Christmas
razítko Angel Dinkie (Indigo Blu)
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft Betsy´s Couture
scrapbookové čtvrtky BoBunny Powder Mountain
papírové výseky Holy Night (KaiserCraft)
svorky BoBunny
lepidlo Tacky Glue

3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀