14. prosince 2016

Vianočné pečenie...

Dnes by som Vás rada pozvala do mojej vianočnej "kuchyne". Bude potrebné obetovať zopár  formičiek na pečenie a za krátky čas si môžte zhotoviť milé a originálne ozdoby na Váš stromček...
 
 
Na úvod je potrebné spraviť dieročky (jednoducho klinčekom a kladivkom), v hornej časti kvôli upevneniu drôtika (popr. šnúrky) na zavesenie a v dolnej časti kvôli visiacim ozdôbkam (rolničky, korálky,...)...
 
 
V ďalšom kroku ich pretrieme ledabolo vrstvou gessa a necháme uschnúť...
 
 
Upevníme zlatý drôtik do hornej časti na zavesenie a do spodnej zlatý drôtik s rolničkou. Je možné použiť zlatú či striebornú niť, špagátik, stuhu,... podľa Vášho vkusu a zásob. Formičku vystelieme sisalovým vláknom...
 
 
Vrstvíme a lepíme ozdôbky, v tomto prípade som ladila do červeno-zlatej a zdobila dolnú polovicu formičky...
  
 
Fŕkance bielym gessom...
 
 
Na záver nápis...
 


 
Možností a variácií sa ponúka viac, minuloročné pečenie sa nieslo vo vintage štýle...
 


 
A tento prekrásny vintage kúsok som dostala od mojej milej priateľky z Poľska, Agnieszky...
  
 
  
Prajem pohodové, ničím a nikým nerušené predvianočné tvorenie!
 ❤❤❤

 Použité produkty zo ScrapArt.cz:




6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀