20. prosince 2016

Vianočné zvonenie...


Bola som presvedčená, že moje vianočné tvorenie je ukončené. Mám v pláne sa tvoreniu síce venovať aj počas sviatočných dní, no vianočné pohľadnice, visačky, ozdoby a dekorácie boli hotové. Pri balení prvých darčekov som natrafila na rozkošný baliaci papier s medvedíkmi, v ktorom som dostala minulé Vianoce darček ja a odložila som si ho na "ďalšie spracovanie"...

Nápad sa vnukol spontánne a pomerne rýchlo. Vznikol vianočný ATC set vo vintage štýle a hádam potešil a prekvapil pár mne srdcu blízkych zberateľov ❤

Na podklad (staré noviny, stránka starej knihy...) som hnedou poduškou otlačila podkladové razítka. Vystrihnutých medvedíkov som umiestnila na kartičku, dozdobila obrázkami cezmínok (taktiež sa nachádzali na vianočnom papieri), kamienkami, korálkami, gombíkmi a špagátikom. Pár nepremyslených ťahov bielou a čiernou fixou, nápis a kartičky boli hotové...





Nájdite si čas pre seba a svojich blízkych, vychutnávajte čarovnú atmosféru Vianoc, snívajte, pozerajte rozprávky, oddychujte, zabavte sa, robte to, čo Vás robí šťastnými a čo Vás napĺňa...
 a pokračujte v tom aj počas všedných dní...


Come they told me pa rum pum pum pum
A new born King to see pa rum pum pum pum
Our finest gifts we bring pa rum pum pum pum
To lay before the King pa rum pum pum pum
So to honor Him pa rum pum pum pum
When we come

Jesus Baby pa rum pum pum pum
I am a poor boy too pa rum pum pum pum
I have no gift to bring pa rum pum pum pum
That's fit to give the King pa rum pum pum pum
Shall I play for you pa rum pum pum pum
On my drum

Mary nodded pa rum pum pum pum
The ox and lamb kept time pa rum pum pum pum
I played my drum for Him pa rum pum pum pum
I played my best for Him pa rum pum pum pum
Then He smiled at me pa rum pum pum pum
Me and my drum



Prajem krásne a pokojné vianočné sviatky!
 ❤❤❤



4 komentáře:

  1. Krásné, rozkošné a dojemné 💕

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný vánoční článek, kartičky i koleda úžasné!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Klárka, pre uchovanie vianočného čara je potrebné min. 1x si túto krásnu pieseň zaspievať... ❤❤❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀