13. ledna 2017

Do ZOO na kačeny

Sedím tu mezi hromádkama a do toho mi na hlavu kape voda. Balíme se s holkama na hory, kde snad konečně užijeme pořádné první lyžovačky s dětma a tak už pomalu kupičkuju. Nechápu, že zas ty malé oblečky udělají větší hromadu než mám já dohromady s manželem. Nooo a mezi to všechno spadne sem tam nějaká mokrá kapajzna. Netuším, že si střecha vybrala na prasknutí termín přesně v den, kdy se rozhodnme odjet :-D. Nic to ale nemění na faktu, že je pátek a ten je prostě papírový. Takže páteční kus alba je tu dnes pro vás.


Každý asi chodíme do ZOO z jiného důvodu. Zatímco já miluju žirafy a všechna ta zvířata, která u nás nepotkáte, Nelinka se chodí do ZOO povozit na koních a Julie, ta jde hledat mravence, berušky, zaštěká na kolemjdoucí hafany a nakrmí mojí svačinou místní kačeny :-D. Tak by se dal zkráceně shrnout náš srpnový výlet do pražské "zogolické".


Julinka ji musela mít. Velká stránka, kde se Juli rozhodla, že si pokrmí místní faunu :-D. Tady se přiznám, že na té krmící fotce, stála vedle Julči ještě i Nelinka. tedy její polovina těla se tam přicpala, ale poměrně vydařeně se podařilo mou starší dcerku odstranit - promiň Nelí, ale máš svých fotek habakuk :-D.


Na velkou stránku jsem tentokrát použila jen pár zbytečků, které se mi ale pospolu moc líbí. Konečně jsem využila dřevěných rámečků, které mi vyhnívaly v šuplíku a bylo mi jich líto. Tématicky a barevně vhodné kartičky s nápisy v nich vypadaly lépe než fotky, takže zarámované mám právě ony nápisy.


Mezi hesla a rámečky jsem propašovala ještě fotku druhou, Nelinku napchávající se borůvkovým muffinem. To si neumíte představit tu rychlost, kterou to do sebe futrovala :-D. Moc dobře věděla, že jak dofotím, vrhnu se na něj já :-D.

Na stránku se mi podařilo dostat i vstupenku z onoho dne, která krásně pasovala do rámečku. Ten večer se mi nějak dařilo. Ale jestli vám zrovna ne, nevěště hlavu, protože včera večer jsem seděla nad stránkou dvě hodiny, abych to pak jedním tahem všechno sesypala do krabice. Nebyl den :-D.


Ale protože Project Life by měl vyprávět něco i o našem životě, nebude chybět ta kapsičková strana, kam se vejde text a prostě něco víc. Opět jsem vybrala plastovou kapsu, která má stejné rozložení. To nejklasičtější s názvem design A. 

Fotky jsou už samy o sobě hodně pestré a různorodé, takže jsem se snažila dát kartičky co nejvíc neutrální, dolepila jen jednu žirafku (kačenu ani berušky nevedu) a žádné velké zdobení se nekonalo. Za všechny fotky na stránce jsem moc ráda a hlavně jsem pyšná, že jsem ani jednu nemusela vyhodit "protože se nehodí" nebo "bez téhle to bude hezčí" :-).


Stránka je to sice srpnová, ale pozor, já už se dostala "až" do září a pomalu ale jistě začnu lepit naší dovolenou na přelomu s říjnem :-). Takže možná, hodně možná to tu brzy zapadne sněhem i na papíře :-). Taaak, já se jdu neflákat, jdu vytřít kaluž, kterou mi seslala střecha a zapakovat vše do tašek, hory čekají :-).


Mějte se krásně, ať vám na hlavu nekape a všem, kteří svá Project Life alba plníte mou rychlostí, ať se ten skluz stále krátí :-).

Hezký víkend.

2 komentáře:

  1. Opäť krásne čítanie, úžasné stránky a nápad s rámikmi a nápismi skvelý ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀