19. ledna 2017

Kalendáře - rodinné tvoření.

Vždycky na konci roku přemýšlím o výrobě kalendáře, pokaždé mám ale tolik jiné práce, že na to zkrátka nevyšetřím čas. A jen náhodou jsem tentokrát kalendářům "neunikla", i když jsem tvořila jen pár stránek a opravdu jednoduše a umírněně. Chtěla bych vám ukázat konečnou podobu kalendářů, u kterých většinu stránek vytvářela moje maminka. S dokončením jsem jí velmi ráda pomohla, abychom stihly mít vše hotové v řádném termínu. 
Tvořily jsme na hotové základy kalendářů. Na stránkách jsou často použité rozetky, poskládané z papírových sáčků od různých čajů (návody skládání lze najít na internetu, tak je nebudu vkládat a kopírovat) a výseky z raznic (scallop circle). Na několika stránkách si můžete všimnout i mandal. Pokud vlastníte antistresové omalovánky, nebojte se použít z nich vybarvené obrázky...
Stránky jsou zdobené velmi jednoduše, tak aby byly co nejvíce ploché a výsledný kalendář se dal zavřít. Proto jsem tentokrát nepoužívala ani papírové květy, ani 3D ozdoby.
 
...a druhý kalendář:
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
námořnické scrapbookové čtvrtky KaiserCraft (Cruise Sail Away, Anchor Sail Away)
razítka (KaiserCraft Sail Away)
scrapbookové čtvrtky KaiserCraft (sada Hunt and Gather, sada Sears and Son)
akvarelové barvy
detailní vodní štětec
 enamelky (sada red-green-white, sada orange)
dekorační pásky (zlacená s proužky, zlacená s puntíky)

3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀