16. ledna 2017

Na cestě

Na cestě do Irska je můj Art Journal...jeho putování a především obsah budu moci sledovat prostřednictvím zveřejněných příspěvků. Vrátí se ke mně až za rok. Ne jinak tomu bude i u dalších dvanácti výtvarnic, které dostaly pozvánku k účasti na mezinárodním projektu ART JOURNAL IN THE WAY 2017. Už jste jistě zaregistrovali, že z našeho týmu dostala pozvání Majka, z České republiky jsme tři, mimo mne ještě Aralka Aksamitová a Denisa.Gryczová.




I já jsem velmi dlouho rozvažovala, jaký základ pro journal zvolit. Ideální je totiž nějaký blok, který má listy o vysoké gramáži...přece jen, spreje, inkousty a další mixed media materiály jsou hodně syté a nechceme, aby se propily na další stranu. Mnoho výtvarníků volí starou knihu, tužší papír s patinou, k tomu texty, se kterými se může pracovat...ideální kreativní základ. Od obojího mne odrazoval počet stran. Měla jsem představu, že ideální by bylo, kdyby tam byly jen příspěvky zúčastněných osob.Taky jsem myslela na přepravu poštou...Dlouho jsem hledala a týden před odesláním na mne při úklidu vypadl starý, prázdný kreativní kalendář...třistagramové matné čtvrtky se spirálovou vazbou. Jen ta velikost: A4, snad mne nebude nikdo proklínat :-).
Prvním úkolem bylo ozdobit si desky. Nechtěla jsem nic moc plastického, zvolila jsem úplnou klasiku: pohrála jsem si s embosovanými a kartonovými písmeny a na obalu je nápis.




Písmenka, černé gesso, textury vytvořené zatřením gessa přes šablonu, canvasový základ, nitě, kamínky, flitry, kolečka a patina, razítka...bílé gesso a práškové barvy...






Moc se těším na poklady, které se v mém Journalu objeví a zároveň mám obavy, abych nezklamala nikoho, kdo bude mít příspěvek ode mne. Bude to zajímavý rok...


7 komentářů:

  1. Krásny výsledok Olinka. Skvelé farbičky. Výber formátu som taktiež dlhšie zvažovala... no zaujímavá je práve tá rôznorodosť a originalita každého dielka. Som plná očakávaní a nesmierne sa teším (aj s tými miernymi obavami) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majka, děkuji, však i tvůj journal je nádherný...myslím, že ten formát versus pošta a celoroční putování byl oříškem pro každou...něco jiného, když si tvořím jen doma, to pak nad tím nijak nepřemýšlím :-).

      Vymazat
  2. No parádní dílko, dost dlouho jsem ti teď zkoumala všechny detaily ;) úžasné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, jistě si dovedeš představit, jaká je lahůdka vyfotit metalické barvy :-)...a na fotce stejně ten třetí rozměr nikdy nevyjde tak, jak by si člověk představoval...

      Vymazat
  3. Oli, supr. Nádherné barvičky a krásně propracované.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprostá bomba a detaily jsou úžasné!!! 👏

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀