6. ledna 2017

Ohřej se a utři slinu

Začal nový rok a spolu s ním i další papírová tvorba z mé malé "dílny". Už třetím rokem jsem součástí Design Teamu na blogu ScrapArt a nebude tomu jinak ani v roce letošním. Každý pátek tak můžete mrknou do našeho alba nebo se tu ukáže jiný kousek mého tvoření :-). Krom toho, že jsem o Vánocích hodovala a trhala balicí papír, podařilo se najít i chviličku na letní resty. Skočíme si teda mezi všim tim sněhem trochu zpátky a ohřejeme se :-). No a kdo už trochu mě a holky zná, je mu asi jasné, že krom sluníčka vám přináším i nějakou tu potěhu á la utři slinu :-).


Hned na úvod musím říct, že jsem strašně zklamaná z toho, že se mi stránky nepodařilo nafotit. Prvně se mi to vlastně podařilo moc hezky, ale v domnění, že jsem si z karty fotky do PC již stáhla, jsem je z foťáku smazala a ejhle. Takže jsem fotila znovu a to už bohužel za svitu sluníčka a vůbec prostě v reálu je to samozřejmě mnohem lepší :-D. 

Náš srpnový výlet. To je to, nač se dnes podíváte i vy. Vzali jsme holky vůbec poprvé na malinobraní a užili si to parádně. Už teď se těším jak vyrazíme zase za rok, protože ještě teď je taháme z mrazáku a zásobičky se tenčí :-). Dvě strany, opět jedna veliká a tentokrát ultra-rychlá :-).


Na velkou stránku jsem jednoznačně měla vybráno hodně dopředu. Holky u korýtka na malinobraní v Břežanech. Vybrala jsem si podkladový papír, kterým je tahle ombre modrá čtvrtka a na ní jsem přilepila bílou výsekovou čtvrtku. Aby si někdo nemyslel, že jsem to doma nožíkem řezala já :-D.


Pokud ji doma máte taky, je krásná a moc, ale fotka samotná na ní dost zanikne, protože výseky udělají optický "bordel". Bude prostě okolo fotky hodně rušno, takže je fajn ji něčím vypodložit. Já otevřela krabici pod stolem, kde mám fůru odtržků a vybrala tenhle, který byl dost velký a barevně se mi hodil :-).


Krom podlepení fotky barevným pruhem jsem už jen našla tématicky hezké a vhodné textíky všeho druhu, které jsem nalepila. Jsou tam samolepky, jsou tam papírové výseky, ale i dřevěné ozdoby s texty. Šup sem, šup tam s nějakou tou enamelkou a je vymalováno :-). No vážně škoda ta fotka, ta stránka je v reálu krásně něžná a výsekový bílá čtvrtka tomu dodává krásnou jemnost.


Celou dvoustranu v albu jsem naplánovala právě pro náš nedělní výjezd. Komplet strana v kapsách (klasický design A) je vyplněna fotkami stejného rázu a krásně mě po večerech zahřála. Hlavně ty děti...jak to všechno od srpna zas vyrostlo. Rostou jako z malin!


Tak co, už je vám tepleji? Pokud ne a samosběry ovoce vás lákají, můžete se na psaní z celého dne podívat tady: Další nálet na pole.


No, a protože jsem slíbila krom sluníčka i špetku á la utři slinu, mám tu ještě tuhle mňaminu :-D. Ještě ten den po samosběrech si vždy večer připravujeme snídani na den další :-D. Děti navíc vaření milují, takže to chtělo nějaký hodně rychlý receptík, na který máme doma vždy vše v běžných zásobičkách, navíc ovoce se dá libovolně obměňovat :-). Chcete ho?



Šmakózní bublanina

(děkujeme tetě Verče :-) )

2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek - cukr krupice 
(jde nahradit stevií nebo javorovým sirupem)
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje
2 vejce
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečivy
libovolné ovoce

všechno naklop do velké mísy
pořádně vypracuj těsto
vymaž plech, vylij těsto, posyp vybraným ovocem
zapni troubu na 180° a nech to tam dokud nejsou okraje zlaté

Tuhle zvládnou i děti!


Fotky na celou stránku jsem si na poslední chvíli tiskla doma na tiskárně Canon Selphy, kterou mám půjčenou a snad ji nebudu muset moc brzy vrátit :-D. Já měla své dvě a obě dělaly fotky špatné, tahle ejhle není má, a jak se jí i fotkám daří v naší domácnosti. Na fotkách je vidět, že jsou maličko menší, trochu pak v kapsách putují, ale to je detail, který moc neřeším a nijak fotky nepodlepuji ani neslepuji.


Fotky tady časem vymění, až se mi zase naskytne lepší světlo a nálada, takže dnes se omlouvám a budou muset stačit tyhle :-). 
Mějte se krásné a moc doufám, že se na tyhle mé články budete i v letošním roce těšit.

P.S. Všem, kteří by chtěli s tímhle projektem začít, určitě se do toho pusťte a nezapomeňte, že je tu na blogu celý seriál o tom, "jak na to" aneb Project Life krok za krokem.

6 komentářů:

  1. Skvelé čítanie, dokonca voňavé a stránky ako tradične pastva pre oči ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem strašně ráda, že i tak inspirativní ženu jako jsi ty, mé články stále baví. Děkuju

      Vymazat
  2. Krásné stránky Míšo a Tvoje holčičky jsou jako ty maliny ... prostě slaďounké ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško :-) MOC děkuju. Jen ty mé maliny nějako rychle zrají :-D

      Vymazat
  3. Jéé, to jsou moc krásné stránky :). A ten materiál je úžasný, jen se mi nějak nepodařilo ho najít v e-shopu ScrapArt, asi špatně koukám? Zatím se v tvoření moc neorientuji, objevila jsem ho díky Vám a Vašemu úžasnému blogu. Holčičky jsou opravdu k sežrání :D.
    Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ali, moc děkuju za milý komentář. Já už střádám materiál takovou dobu, že jej hážu do krabice, ze které pak při tvoření lovím a vybírám, co se kdy a jak hodí. Moc se nedržím kolekcí a výrobků, takže je pak těžké lokalizovat jednotlivý matroš :-D Ale úspěšně vše zpracovávám. Jsem moc ráda, že se vám stránky líbí a doufám, že se do toho dáte.

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀