2. ledna 2017

PF 2017

S koncem starého roku nebilancuji, s příchodem nového roku si nikdy nedávám předsevzetí...žiji přítomností. Tradice ale dodržuji a tak vám všem přeji. Přeji...no, dosaďte si sem všechno, co myslíte, že by mělo následovat :-)
A protože "péefko" by mělo mít také nějakou hmatatelnou podobu, jedno jsem vytvořila.




Základ je vyřezaný na Big Shotu, několik vrstev jsem slepila a mezi první a druhou vrstvu jsem vložila transparentní folii.


Původní úmysl byl, že vytvořím hodinky(jako symbol plynoucího času) ve stylu chrastidla, ale to nakonec vzalo za své. Černým gessem jsem vytvořila přes Timíkovu šablonu reliéfní zdobení. Po zaschnutí následovala vrstva opět černým gessem.


Stříbrnou patinou jsem všchny části zatřela ...tuhle činnost dělám nejraději přímo prsty. Následoval otisk razítka, je jenom v náznaku:


Povrch hodinek se mi zdál dostatečně zdobný, místy jsem přidala ke stříbrné barvě i zlatou, a tak už se mi původní představa s nějakou náplní (myslela jsem na pružiny a hodinová kolečka) přestala zamlouvat. Vzpomněla jsem si na transparentní filtry Time Flies Clock (Maya Road), k tomu Game Spinners od Tima Holtze...prostě hodinky po dědečkovi, žádné vymyšlenosti.



Nic víc, nic míň, dolepit spodní vrstvu, zaretušovat boky  a bylo hotovo :



Nebyla jsem ochuzená ani o chrastidlo. Ve vánočním balíčku mi netradiční přání poslala Tapeva, moc se mi líbilo a tak se s ním pochlubím i zde:


Tak tedy šťastný nový rok, hodně zdraví a ať nám to lepí!


6 komentářů:

  1. Krásne kúsky Oli, úspešný rok 2017! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko, ty hodinky musí snad i tikat, jak vypadají opravdově... 👏 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera!! Ten nápad s fólí od Maya Road byl skvělý. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji...další do sbírky, ze které mám radost

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné hodinky .... jen si je někam připnout.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀