26. ledna 2017

Srdce pro muže.

Před Valentýnem se pokaždé "vyrojí" spousta přáníček a dekorací, které jsou velmi, sladké růžovoučké, všude samé srdíčko.... Jsou krásné, ale obdarujte takovým kouskem MUŽE ;) Já jsem se snažila vytvořit přání drsnější (hlavně žádnou růžovou - té se budu věnovat třeba příště). A nemohla jsem si pomoct, musí být zase trochu džínové...
Použila jsem samozřejmě kraft základ přání velikosti A6. A jako první jsem si nachystala srdce na džínový podklad, protože jejich příprava zabrala nejvíce času a je potřeba dostatečná doba na vysychání. Pomocí šablon jsem nanesla krakelovací texturu a nechala vyschnout. Srdce vytvořená pomocí šablon mi úplně vyhovují, fragmenty motivů mi k přáním pro muže prostě "sednou".  Látka se trochu zkroutí a výslednému "popraskání" jsem pomohla přejetím prstu z druhé strany a vyrovnáním látky.
Podkladovou čtvrtku jsem po okrajích pomocí nůžek mírně naohýbala, přilepila a přišila jsem džínový čtverec se srdcem a také štítek s textem. Zdobila jsem malými proužky ustřižené džínoviny, kouskem fáčoviny, zbytkovými nitěmi, ještě jsem nalepila výsek kníru, nalezenou podložku pod šroub a přichytila jsem několik svorek. Chvíli jsem naháněla po formátu mikrokorálky, dokud "nesedly na lep" Glossy Accents. 
Na úplný závěr jsem štětcem vytvořila kapičky bílého a černého gessa. 
Přidávám ještě detailní fotografie.

 
 Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
texturovací pasta Finnabair White crackle
Finnabair Heavy Gesso (White, Black)
šablona Crusaders Heart 4x4
scrapbookové čtvrtky (Marion Smith Designs - Timekeeper)
svorky Prima Marketing - Cartographer
svorky Finnabair Vintage Trinkets

6 komentářů:

  1. Originální!!! Mám moc ráda tvé práce a nápady.❤

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se chystám na jedno nepřeslazené valentýnské přání, tak snad se mi podvede, alespoň z poloviny jako Tobě.


    OdpovědětVymazat
  3. Ja uz tu dzinovinu musim nekdy zkusit, i v PL to musi vypadat uzasne. Moc hezke

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀