20. ledna 2017

...těm co chybí barvy!

Zima je dokonalá, není tomu tak? Letos se povedla dokonce i ve městech a netrpíme jen syndromem solné břečky, takže já si s holkama rozhodně nemůžu ztěžovat :-). Ale, čas od času se snažím pokračovat i v albu, aby bylo za čas na co vzpomínat, když nebude úplně fungovat ta vlastní vzpomínka, takže chtě nechtě se k těm všem barvám vracím. jsem na přelomu léta a podzimu, přišlo září a v albu to teď hýří barvama a voní horkým babím létem :-). Račte dál...

 Dnešní porce bude trochu pořádnější. Za jeden večer jsem stihla hned tři týdny našeho letně podzimního života loňského roku. Uznávám, že ten večer byl plodnější než jindy. Takže dnes tu jsou stránky rovnou čtyři a z toho jedna velká. 


Nebyl čas. Hledání podkladového papíru mi vždycky sežere největší část večera. Je to totiž ten papír, který určí úplně všechno. Měl by ladit nejen k fotkám, které na dané stránce budou, ale zároveň by měl alespoň trochu sedět i k fotkám, které budou na straně protější. Takže asi chápete, že hledání papíru je kolikrát horší než skládání všeho ostatního na něj. 


Nebyl čas. Takže jsem se rozhodla pro variantu B a vytáhla jsem bílý papír a vodovky. Letní barvy rozhodly, že papír trochu pošmrdolim zelenou, lípnu přes to veselejší růžovku a holky budou v šatičkách pořád hezky vynikat. Byla by škoda dát papír třeba tmavě modrý, i když hezké by to bylo. Úplně by ale zanikly fotky a to je škoda.

Na papír jsem poskládala fotky hned tři. Nějak jsem si nedovedla představit, že jednu z nich jen tak vyhodím. Navíc jakmile je foek víc, vypráví už příběh a to mi do to rodinného alba prostě sedí. I když rovnou říkám, že daleko lépe se mi lepí stránky, kde si dřepí fotka jen jedna .-).

Přes fotky jsem pak už dodělala jen pár drobností. Samolepící pěnovou abecedou jsem vytvořila nápis k našemu dni, i když jak vidíte o písmena "V" už je u mě v zelené paletce nouze :-D. Pár cákanců vodovkami, několik enamelek a textíkové samolepky, které vystihují náš den. 


Zbytek dne a jeho příběhu je v protější plastové kapse. Našla jsem si kartičky, které hezky pasují ke stránce třicítkové (ta veliká = 30*30cm), podlepila jsem malé fotky a jinak zachovala pro text jen bílé kartičky vytvořené z klasika bílého papíru.


To byl tak dokonalý den. Až na moment kdy se Juli rozhodla skulit z klouzačky po hlavě jak pytel šlupek :-D. První monokl byl na světě a já to musela doma chvilku obhajovat. Dokonce jsem v tom tak nevině, že jsem se v tu chvíli starala o Nelu. Nebyla jsem krkavčí máma, co fotí dítě při pádu :-D.

Na fotce svolávající děti na oběd je vidno, že s těma písmenkama to není úplně nejlepší ani v spektru černém :-). Ale co, číslice 3 to éčko ještě párkrát nahradit dokáže.


A hurá do týdne dalšího. V tomhle týdnu jsme se zasekli hodně na hřišti a takových fotek je v albu tisíc, takže jsem se soustředila na to hlavní - víkend. Vyjeli jsme s holkama cyklohráčkem směr Slaný, kde je hezký bazén. Nooo po dvou hoďkách jízdy nás nemile překvapila cedule oznamující odstávku, takže jsme alternativně dojeli na nejbližší koupaliště směr Praha.


Tak ledovou vodu skoro nepamatuju, nu co přírodní koupaliště :-). Holky to naštěstí nesly dobře, jen z Julinky byla čím dál tmavší borůvka. Tady jsem fotku polepila transparentní samolepkou s nápisem Štěstí. Používám je na fotky moc ráda a kolikrát je to lepší, než si fotku popsat v počítači před samotným tiskem. 


Bylo božsky a já už se normálně těším na léto. Teda i na jaro a samozřejmě si i tuhle zimu ještě užijeme :-). Ale to léééto. Ty kraťasy, holky oblečené do dvou minut. Tohle zimní nabalování a hodinové odchody ven mi chybět nebudou :-)


A blížíme se do finiše. Týden číslo tři, který jsem za večer stihla byl hlavně balicí, protože jsme se chystali na dovču směr Afrika (to bude lepení...jak mám těch 2000 fotek vybrat pár do alba?). Stihli jsme ale jeden hezký výlet a bylo až neuvěřitelné, jak se za posledních sedm dní dokázala teplota hnout o 12 stupňů dolu. Zázrak, že nám nikdo neonemocněl.


Nazout holiny, obléct sofshellky a hurá do kaluží. Takhle výlet pojaly holky a bylo nám to vcelku jedno. Byly šťastné a doma usnuly ještě s nohama na zemi :-). Na fotkách docela ráda kombinuju víc prvků, tak to zkuste. Transparentní samolepky, nálepky, text v PC, kombinace vypadají moc dobře :-).


Doufám, že to stále ještě někoho baví, třeba i inspiruje a moc se těším, že třeba někdo z vás pošle i tu svou inspiraci a pochlubí se :-). Mějte se krásně a příští pátek zas a znovu. Držte palce na další plodné večery. Už JEN 4 měsíce a mám dohnaný loňský rok :-).

Brzy na přečtenou.

4 komentáře:

  1. Krásné fotečky, super stránky a úžasné počteníčko 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, chtěla bych se zeptat jestli si fotky do takových alb tisknete sama- případně na čem.. já udělala zatím jen výběr fotek 200 za první rok a koupila album s popisky.. teď to chci sestavit, ale na příští vzpomínky by se mi asi hodilo něco lepšího 😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi jak kdy. Pokud stíhám, posílám si je k vyvolání do tiskárny, když nestíhám tak sáhnu po Canon selphy tiskárně :-)

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀