11. října 2017

Vianočná hromádka...

Vianočné pohľadnice pribúdajú a hromadia sa aj zvyšky a menšie kúsky vzorovaného papiera...
 Úzke pásiky poslúžili na zvýraznenie nápisov. Trojica týchto blahoprianí vznikla v tradičných sviatočných farbách (pri dvoch som použila kraft bázu), siahla som opäť po razítku s motívom soba a zdobila kvetinkamirolničkami, samolepiacimi kamienkami, špagátikom...


Znova červeno-zelená klasika, zo starších zásob som využila chipboard s motívom budíka a pri druhom blahoprianí z menšieho kúska papiera vystrihla kruh. Dekorovala som taktiež bobulkami, kvetinkami, samolepiacimi kamienkami, špagátikom...


Malé štvorce zo zvyškov, podlepené 3D lepiacimi štvorčekmi, tvoria zaujímavý efekt na tmavom podklade...
A ďalšia variácia so sobíkom (toto razítko mi takpovediac samé skáče do rúk)...


Využit sa dajú aj zbytky, ktoré Vám ostanú po výrezoch, v tomto prípade som spotrebovala celý kus. Až po nanesení acrylovej pasty a zdobení som chibpoard podlepila papierom s hudobným motívom...



Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤



6 komentářů:

  1. Majko, krásná přání, ale to zlaté je pro mě top. 👏 😍

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná úroda...jeleni jsou stále i mými favority, modré je pro mne nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Oli, už mi boli "odobrané", musím sa pustiť do ďalšej várky ;-)

      Vymazat
  3. Ten béžový jelen naležato je supeeeer a to zlaté taky. Líbí a moc ;)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀